FORUM Forum !!
Forum !!
https://let niet op ditte, tis nog lelijk :P
M
marieke 12/07/2005 19:56

verhalen

naja..jullie denken natuurlijk wat is dit nou weer voor topic??

nou khad leuk id..als we nou hier ff verhaaltjes neerzetten wat je met paarden hebt beleeft..(mag van heel lang geleden maar ook gwoon van nu)

kan iedereen het lezen en hoef je het niet 100x te typen

naja..doe je best om er iets leuks van te maken

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
marieke 12/07/2005 20:12
hihi..nou kzal ff beginne met verhaaltje..is wel zo netjes om als forumopener te starten!!

we gingen vandaag met romy naar ut bos..

na een half uurtje rijden staat mevrouw ineens stil ..

en dacht je dat we haar nog weer vooruit kregen nou niet dus..!!!

ze wou alleen heel hard terug naar huis rennen...

naja uit eindelijk was ze weer aant lopen..

na 10 min stond ze weer stil (kwamen natuurlijk net mensen langs) en wij maar klooien met de pony.. pony in de sloot pony gwoon het hele pad achteruit..

toen deej hij het ineens weer..

naja op een ander zandpad gekomen (best lang)...

gingen we een bocht door en daarna zouden we een gwoon handgalopje doen..wat doet ze ze draait om en raced het pad terug (stonden weer mensen)die mensen helemaal lachen enz...

naja wij er er weer langs toen wou ze wel weer..

toen waren we weer in het bos..we dachten weer een galopje proberen ..

dus pony netjes aanspringen en hij bleef galoperen ..ineens probeerd ze weer een noodstop te maken dus ik trap een x in die buik .. gaat ie ineens heel hard het bos door waar geen padje was..dus ik tussen die bomen door over boomstammetjes over vanalles heen gesprongen ineens midden int bos staat ie weer stil..

naja wij weer helemaal trug geslingerd naart fietspad (daar stond anouck nog met de fiets)

naja we dachten we gaan wel terug dit word niks meer en we waren toch al best lang onderweg dus ze had al wel weer genoeg gedaan!!!

dus anouck er op de terug weg op

en toen wou die natuurlijk wel lopen ...als ze maar terug kan naar de stal

gek paardje..kwas blij dat ik er niet af lag met die rare sprongen van haar

toen waren we weer op stal ..

wouden we haar wassen ...whaha..kraan aan pony er vandoor blijkt ze super bang voor water te zijn ...

op het laatst maar ff met de spons gedaan

en dan heb je net je paard schoon zet je der op de wei...binnen 3 seconden was ze aant rollen ...weer pony vies

naja dat was het wel zo'n beetje

F
Francette 12/07/2005 21:42
haha Marieke, t kwam gewoon door jou johh

Neegein, maar leuke pony is dat ofniee!?

Sja, ik heb eigenlyk geen spannende verhalen, troelie

Maar als ik ze heb, dan gaak ze hier droppenn

M
Maj0 11/08/2005 10:20
Heej..

Ik mocht gisteren met een meisje bij mij uit de straat meej naar een pony van haar juf die zei mag berijden. Die pony heet Novi. Er zit er wat in van Arabier en nog iets maar dat weet ik niet. Dat meisje zow van ga jij maar eerst als ze dan begint te bokken of steigeren doet ze dat bij mij niet nou ik d'r op was mi da lachen joh.. ff gewoon gereden.. en wat gesprongen (ging allemaal nog goed) tot ze een beetje gek werd naar de sprong in dikke rengalop door de bak heen (was un donders grote bak..) en dan had je un bocht die nam ze heel scherp (was net un rodeo.) (overdrijven is oowk un vak.) maarowkej.. nou toen ging dat meisje d'r op ze was nog steeds heel erg druk. en zij wou al gelijk de bijzetteugels dingen d'r bij.. maar dat hielp oowk niej egt. nou ik kijken of de binnenbak vrij was en dat was ie zijn we na binnen gegaan.. daar was ze veel rustige.. nou euh.. dit was m'n verhaaltje.. beetje saai maar owkej.. d'r staat tot wat[/b]

M
marieke 30/08/2005 16:13
hihi..khad het wel willen zien in rengalop door de bak!!!

F
Francette 07/09/2005 21:29
Jeej, nou kan ik een verhaaltje vertellen!

Naja, mn moeder had een oude vriendin van vroeger terug gezien.. en ze had verteld dat ze iets met paarden deed.. en dat ze mee zou doen met weetikveel wat voorn wedstrijd, iig iets met WK ofzoiets? Naja, ze had er dus van gemaakt. dat ik daar wel een keertje kon rijden..

Dus wij vandaag ff daarlangs geweest om ff te kijken.. dik veel paarden(!!) Echt super mooi! Ook super mooie stallen enzo.. Allemaal Z, ZZpaarden.. echt ze rijd er gewoon 10!! En die moet ze dan elke dag berijden..

Nou kvind een wel ff genoeg maar iig, zij was bezig met een privéles( ze geeft eigenlijk geen les) met 5 kinderen.. En lui allemaal dik te goed kunnen rijden.. Pfuu.. maargoed, die zitten natuurlijk ook al van kinds af aan op het paard.. Allemaal ook een eigen paard *jaloersjaloers*

hehe, mn moeder zo leuk; ja als ik geld genoeg had, had je dr zeker een gekregen Naja, *droom lekker verder*

maargoed, toen gingen ze dus springen.. Naahh, ff inspringen op 90cm.. ! En zon "kleine" pony (staat daar niet, was privepony) had een blind oog.. en was net zoiets als mara.. maar dan heel iets groter.. nahh die sprong gewoon ff 1.30 in een parcourtje..

naja, ik ga lekker verder dromen..

Ohja, waarschijnlijk kan ik er op een zaterdag wel een keer heen.. kweetniet of ik er dan kan rijden.. maar ik kan er alleen maar op hopen !

xxx

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |